Навчати і навчатися: як і куди зростати українському вчительству?

ОСВІТА

Навчати і навчатися: як і куди зростати українському вчительству?

Чи уявляєте ви:
– Наскільки добре вчителі й учительки підготовлені до різноманітних викликів сучасної школи?
– Якою мірою оцінювання і зворотний зв’язок можуть підтримати якісне викладання та ефективний професійний розвиток педагогів?
– Що потрібно адміністрації закладів освіти, щоб покращити школи й учнівські досягнення? – Як органи влади можуть бути впевнені, що ресурси, які вкладаються у підвищення вчительської кваліфікації, спрацюють?

Поговоримо про це та інші цікаві – а подекуди й неочікувані – результати національного дослідження та про подальші кроки у сфері реформування системи підвищення педагогічної кваліфікації й запровадження сертифікації. Дослідження здійснювалося EdCamp Ukraine спільно з Міністерством освіти і науки України за магістральної підтримки Фонду Відродження і Фонду народонаселення ООН.

У багатьох країнах – незалежно від успішності освітньої системи – постають подібні виклики, не оминають вони і Україну.

79% з опитуваних 8 427 українських освітян переконані, що чинна система підвищення кваліфікації педагогів потребує негайного реформування. Що можемо зробити ми з вами? Давайте думати разом.