Чому за помилки треба хвалити, або Вплив ментальних установок на формування позитивної мотивації до навчання

24 Сер 2018
14:45-16:15
Impact Hub Odessa, Madrid

Чому за помилки треба хвалити, або Вплив ментальних установок на формування позитивної мотивації до навчання

Інтелект можна змінювати та розвивати як у дітей, так і у дорослих.
Мислення являє собою набір особистих переконань – ментальних установок, які впливають на нашу поведінку, а також на ставлення до себе та інших.
Кожна людина має ментальні установки на даність (обмежуючі) і ментальні установки на розвиток.
Змінюючи ментальні установки, ми докорінно змінюємо власне життя.
Ментальні установки вчителя безпосередньо впливають на те, як дитина думає про себе або про інших.
Батьки обмежують своїх дітей у розвитку, коли кажуть: «Мій син має математичний склад розуму» або «Моя доня все легко схоплює, як на льоту».
Помилки супроводжують наше життя. Учнів треба навчати робити помилки. Чим більше помилок, тим успішніше навчання.